Introduce yourself with pics.

Discussion in 'Introduce Yourself' started by bobby, Jan 16, 2007.

  1. bobby

    NewbReefer

    Joined:
    Apr 17, 2007
    Messages:
    719
    Likes Received:
    36
    Location:
    UT
    Re: Introduce your self with pics.

    Yeah as you can see i can out fish anyone :eek: lol That was my only catch of the whole vacation
     
    NewbReefer, May 23, 2007
    #61
    1. Advertisements

  2. bobby

    yote Ceritfied Mantis Hunter Moderator

    Joined:
    Oct 23, 2006
    Messages:
    26,996
    Likes Received:
    3,868
    Location:
    Ringgold,Ga
    Re: Introduce your self with pics.

    lol,well,,,at least you caught something.
    Im trying to talk the wife into going down to the gulf coast and camping on the beach for vacation.But for some un-godly reason she thinks shes gotta have a room with a bed,a bathroom,and a shower.
    Women,,,cant live with em,and its against the law to just shoot em,,lol.
     
    yote, May 23, 2007
    #62
    1. Advertisements

  3. bobby

    NewbReefer

    Joined:
    Apr 17, 2007
    Messages:
    719
    Likes Received:
    36
    Location:
    UT
    Re: Introduce your self with pics.

    lol, yes women can make things very complicated sometimes. this place we've camped at many times in small town called Carpenteria in Cali. it is a very nice place. it has showers and room for RV's or just tents and is a real nice clean facility. im disapointed were not going there this year.
     
    NewbReefer, May 24, 2007
    #63
  4. bobby

    matthew1048 Wurd to ya motha

    Joined:
    Jan 29, 2007
    Messages:
    394
    Likes Received:
    48
    Location:
    Memphis, TN USA
    Re: Introduce your self with pics.

    Hey this is a great idea for a thread Bobby...think I'll give it a shot!!! Sorry if some of them are a little fuzzy.

    Here's a pic of Morgan & I down on Beale Street in Memphis, TN.
    [​IMG]

    Here's a pic of our dog, doing what she loves most. She's a Border Collie.
    [​IMG]

    Is this my Elton John impression...or my impression of a bug???
    [​IMG]

    And here's a GREAT pic of Morgan.
    [​IMG]
     
    matthew1048, May 24, 2007
    #64
  5. bobby

    matthew1048 Wurd to ya motha

    Joined:
    Jan 29, 2007
    Messages:
    394
    Likes Received:
    48
    Location:
    Memphis, TN USA
    Re: Introduce your self with pics.

    You must've starved on that vacation!!! LOL. And just for the record...never use that smiley again.

    Just kidding buddy!!!
     
    matthew1048, May 24, 2007
    #65
  6. bobby

    yote Ceritfied Mantis Hunter Moderator

    Joined:
    Oct 23, 2006
    Messages:
    26,996
    Likes Received:
    3,868
    Location:
    Ringgold,Ga
    Re: Introduce your self with pics.

    Matt my friend:Cheers: I gotta say,,,Morgans a whole lot better looking than you are:mrgreen:
     
    yote, May 24, 2007
    #66
  7. bobby

    bobby I like to do bad things.

    Joined:
    Mar 3, 2006
    Messages:
    4,002
    Likes Received:
    414
    Location:
    hehe right behind you. hehe
    Re: Introduce your self with pics.

    LOL that was mean yote. That dog is beautiful dog. Great pics everyone.

    Anyone else?
     
    bobby, May 24, 2007
    #67
  8. bobby

    yote Ceritfied Mantis Hunter Moderator

    Joined:
    Oct 23, 2006
    Messages:
    26,996
    Likes Received:
    3,868
    Location:
    Ringgold,Ga
    Re: Introduce your self with pics.

    LOL:mrgreen: Matts a Tennessee boy,,,he knows what i'm talking about:mrgreen:
     
    yote, May 24, 2007
    #68
  9. bobby

    matthew1048 Wurd to ya motha

    Joined:
    Jan 29, 2007
    Messages:
    394
    Likes Received:
    48
    Location:
    Memphis, TN USA
    Re: Introduce your self with pics.

    Heck yeah I know what your talkin 'bout Yote...thanks for the kind words on the dog Bobby, and thanks for the kind words on Morgan Yote!!!
     
    matthew1048, May 24, 2007
    #69
  10. bobby

    RigoSharon LIVING REEFS INTERN

    Joined:
    Feb 11, 2007
    Messages:
    2,371
    Likes Received:
    285
    Location:
    mayaguez, Puerto Rico
    Re: Introduce your self with pics.

    it was awsome to finally meet everyone!!!!...yote..theres a lot of space for you here..plus a lot of fishes!!!...thanks my friends..a grand aplause to all!!!
     
    RigoSharon, May 24, 2007
    #70
  11. bobby

    yote Ceritfied Mantis Hunter Moderator

    Joined:
    Oct 23, 2006
    Messages:
    26,996
    Likes Received:
    3,868
    Location:
    Ringgold,Ga
    Re: Introduce your self with pics.

    Rigo,buddy
    I'd about bet that Puerto Rico would put my redneck but on the first boat headed north inside of a week.,lol
    I might end up down there one of these days though.I'd love to do some fishing down there.
     
    yote, May 24, 2007
    #71
  12. bobby

    RigoSharon LIVING REEFS INTERN

    Joined:
    Feb 11, 2007
    Messages:
    2,371
    Likes Received:
    285
    Location:
    mayaguez, Puerto Rico
    Re: Introduce your self with pics.

    your invited anytime yote!!! my house is your house!!..my ocean is your ocean!!!
     
    RigoSharon, May 24, 2007
    #72
  13. bobby

    matthew1048 Wurd to ya motha

    Joined:
    Jan 29, 2007
    Messages:
    394
    Likes Received:
    48
    Location:
    Memphis, TN USA
    Re: Introduce your self with pics.

    Rigo...buddy...I gotta hand it to ya. You have some good looking kiddos. And same for you Bobby. And Yote...I ain't gonna tell you that you're pretty or nothing, but that was a nice deer!!!

    Just for kicks, I think I'll post some pics from my other "hobby".

    This here is my electric guitar...it's a Fender Showmaster.
    [​IMG]

    And this is my acoustic...a Fender Stratacoustic. I'm really wanting a new one, but aquaria has taken priority.
    [​IMG]
     
    matthew1048, May 24, 2007
    #73
    RigoSharon likes this.
  14. bobby

    RigoSharon LIVING REEFS INTERN

    Joined:
    Feb 11, 2007
    Messages:
    2,371
    Likes Received:
    285
    Location:
    mayaguez, Puerto Rico
    Re: Introduce your self with pics.

    thanks matt!!!i apreciatte that...man those guitars are awsome..i used to play drums back in 92...we had a small band back then..i had a tama 5 pieces with sabian cymbals...we used to play stuff from GnR..motley ..bon jovi..etc..for house partyes...hehhee...in DR..a friend of mine bough a dw..awsome...so somtimes we liberated stress kiking it..nice pics matt...you and your girl makes a great couple!!!
     
    RigoSharon, May 24, 2007
    #74
  15. bobby

    RAYRAY Tiny Tank Club A+ Member

    Joined:
    Apr 6, 2007
    Messages:
    1,053
    Likes Received:
    121
    Location:
    Lindenwold,NEW JERSEY USA
    Re: Introduce your self with pics.

    Ok. The Pics Will Be Up Tonight. Nice Guitars... Nice Photos, I Feel Left Out !!(lol) I Played In A Band For Almost 8 Years. I Also Play Guitar, So I Have A Couple Myself...
    Good To Meet Everyone
     
    RAYRAY, May 24, 2007
    #75
  16. bobby

    RigoSharon LIVING REEFS INTERN

    Joined:
    Feb 11, 2007
    Messages:
    2,371
    Likes Received:
    285
    Location:
    mayaguez, Puerto Rico
    Re: Introduce your self with pics.

    looking forward to see them ray!!!!
     
    RigoSharon, May 24, 2007
    #76
  17. bobby

    CrypticAnimal Member of Dfwmas

    Joined:
    Jul 20, 2006
    Messages:
    80
    Likes Received:
    6
    Location:
    Texas
    Re: Introduce your self with pics.

    I have one in the new photo section...Im at the bar
     
    CrypticAnimal, May 24, 2007
    #77
  18. bobby

    matthew1048 Wurd to ya motha

    Joined:
    Jan 29, 2007
    Messages:
    394
    Likes Received:
    48
    Location:
    Memphis, TN USA
    Re: Introduce your self with pics.

    Thanks for all the compliments y'all!!! Good to know there are few fellow musicians 'round here too!!! And Rigo, if you actually saw Morgan & I together you'd probably laugh...she's around 6'0" and I'm 5'8"...but thanks for the kind words!!! And it also sounds like you have pretty good taste in music!!!
     
    matthew1048, May 24, 2007
    #78
  19. bobby

    RAYRAY Tiny Tank Club A+ Member

    Joined:
    Apr 6, 2007
    Messages:
    1,053
    Likes Received:
    121
    Location:
    Lindenwold,NEW JERSEY USA
    Re: Introduce your self with pics.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    so this is me !
     
    RAYRAY, May 24, 2007
    #79
  20. bobby

    matthew1048 Wurd to ya motha

    Joined:
    Jan 29, 2007
    Messages:
    394
    Likes Received:
    48
    Location:
    Memphis, TN USA
    Re: Introduce your self with pics.

    Great pics Ray...nice hair btw!!!
     
    matthew1048, May 25, 2007
    #80
    RAYRAY likes this.
    1. Advertisements

Ask a Question

Want to reply to this thread or ask your own question?

You'll need to choose a username for the site, which only take a couple of moments (here). After that, you can post your question and our members will help you out.